Adviseur Recruitment en Opleidingen

Locatie: Nieuwegein, Utrecht
Datum Geplaatst: 14-02-2019
Ben jij een creatieve P&O-er die (potentiële) medewerkers kan binden en boeien voor de gemeente Nieuwegein? Een initiatiefrijke, doortastende adviseur die met vernieuwende ideeën vorm geeft aan werving en arbeidsmarktcommunicatie? En iemand die graag met opleiding en ontwikkeling binnen de gemeente aan de slag gaat? Dan is gemeente Nieuwegein op zoek naar jou!

De organisatie
Gemeente Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen voor ruim 63.000 inwoners. Er is volop werkgelegenheid: zo’n 40.000 mensen hebben in Nieuwegein hun werkplek. In het nieuwe en moderne Stadshuis in het centrum van Nieuwegein werken zo’n 550 medewerkers (ca. 500 fte) volgens het flexwerkconcept. De gemeente is een ambitieuze en informele organisatie met uiteenlopende dynamische projecten.
 
Nieuwegein is continu in ontwikkeling. Van medewerkers wordt dagelijks gevraagd om flexibel in te spelen op opgaven en ontwikkelingen uit de samenleving, het bestuur, de regio en uit wet- en regelgeving. Participatiesamenleving, digitalisering en integraal werken zijn actuele thema’s. De gemeente vindt het belangrijk dat medewerkers hun talenten maximaal kunnen ontplooien. Ook wil Nieuwegein zich als organisatie goed profileren. Creatieve communicatie, een goed verzorgde introductietijd voor nieuwe medewerkers en een veelzijdig opleidingsprogramma zijn van belang. De Adviseur Recruitment en Opleidingen speelt hier een belangrijke rol in.
 
Jouw werkzaamheden
In de functie als Adviseur Recruitment en Opleidingen ondersteun je vanuit het team P&O het management en de medewerkers op het vlak van werving en selectie, arbeidscommunicatie en opleidingen. Jij werkt samen met leidinggevenden en collega’s aan creatieve wervingsteksten en beelden, het resultaatgericht inzetten van wervingskanalen en het werven van nieuwe medewerkers. Je faciliteert de introductie en de ambtseed, stimuleert opleidingsactiviteiten en stemt het intern opleidingsaanbod af. Daarnaast participeer je in diverse HR- en organisatieprojecten en werkzaam-heden die vanuit het team worden opgepakt.
 
Jouw profiel
Je brengt het volgende mee:   
  • HBO-werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding op het gebied van personeel en organisatie en/of enkele jaren werkervaring in dit werkgebied
  • Kennis van en/of affiniteit met werken bij een overheidsorganisatie
  • Oog voor beeld & vormgeving
  • Creatieve en doelgroepgerichte schrijfvaardigheid
  • Vaardig in social media en in staat om de kennis aan anderen over te brengen
 
Daarnaast beschik je over de volgende competenties: 
  • Overzicht bewaren/helikopterview
  • Initiatiefrijk
  • Creatief
  • Contactueel vaardig
  • Procesmatig, gestructureerd werken
  • Daadkrachtig
  • Hands on mentaliteit
  • Gevoel voor humor
  • Relativeringsvermogen
  
Het aanbod
Een afwisselende functie voor 24 uur in een dynamische omgeving. Je kunt rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een Individueel Keuze Budget (IKB). Het IKB bedraagt 17,05 % van je brutosalaris en kun je vrij inzetten voor het kopen van extra verlof, aanvulling op salaris etc. Je kunt hiermee keuzes maken die passen bij jouw levensfase, persoonlijke wensen en doelen. Het salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring en hoe je je IKB inzet en bedraagt maximaal € 3805,- per maand (schaal 9) op basis van 36 uur.

Solliciteren
Word jij enthousiast van deze uitdagende functie? Dan zien wij jouw sollicitatie met belangstelling tegemoet! Solliciteren kan door het insturen van je brief en CV via onderstaande sollicitatiebutton.  
 
Meer informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Angeline Dekker-Valks van Publiek Netwerk, 06-12569245 en angelinedekker@publieknetwerk.nl.
 
 
of
this job portal is powered by CATS